Huisregels – Green and Gorgeous

Om elke klant de aandacht en kwaliteit te geven die zij verdienen, hanteren wij de volgende huisregels. Zo zorgen we samen voor een ontspannen en fijne salonervaring:


Nieuwe klant

Ben je nieuw bij ons, of heb je als vaste klant nieuwe wensen of plannen voor een grote verandering? Help ons om je afspraak zo goed mogelijk voor te bereiden door een vragenlijst in te vullen. En plan altijd een consult bij de afspraak. Zo kunnen we samen beter inschatten wat er mogelijk is én genoeg tijd voor je reserveren. De vragenlijst vind je onder aan deze pagina.


Afspraak annuleren
Kun je je afspraak niet nakomen? Annuleer dan minimaal 24 uur van tevoren. Zo kunnen wij de vrijgekomen plek nog invullen en iemand anders blij maken.


Afspraken kunnen verschuiven
Om onze planning efficiënt in te delen, kan jouw afspraak tot 15 minuten eerder of later worden verschoven. Je ontvangt hierover altijd een e-mail.
Komt het nieuwe tijdstip niet uit? Laat het ons dan zo snel mogelijk weten, dan kijken we samen naar een alternatief.


Tijd is kostbaar
Twijfel je last-minute over (een deel van) je behandeling? Laat het ons liever vooraf weten. We plannen bewust en met aandacht, dus geboekte tijd en voorbereiding brengen we bij annulering op het moment zelf in rekening.


Op tijd komen
We werken met strakke tijdsblokken. Kom dus op tijd.
Ben je meer dan 15 minuten te laat? Dan moeten we de behandeling inkorten of soms helaas annuleren.


Telefonische bereikbaarheid
Tijdens behandelingen en op drukke momenten kunnen wij de telefoon helaas niet altijd opnemen. We geven op dat moment onze volle aandacht aan de klant in de stoel. Stuur een bericht via WhatsApp 0612198527  of mail via info@greenandgorgeous.nl, we nemen zo snel mogelijk contact met je op.


Spontaan binnenlopen
Loop je spontaan binnen met vragen, voor advies of om producten te kopen of bij te vullen? Houd er dan rekening mee dat we je tijdens behandelingen en drukte niet altijd direct kunnen helpen. We vragen je vriendelijk om op een rustiger moment terug te komen of van tevoren contact op te nemen. Zo kunnen we de tijd nemen voor goed advies en je producten alvast klaarmaken.


Kom bij voorkeur alleen
Onze wachtruimte is beperkt. Kom daarom – indien mogelijk – alleen naar je afspraak.
Heb je iemand bij je zonder afspraak? Dan vragen we diegene vriendelijk plaats te maken voor klanten met een afspraak. Bij kinderen geldt: maximaal één begeleider per kind. Liever niet met het hele gezin, zodat we rust in de salon kunnen bewaren.


Behandelingstijden & uitloop
De tijden in onze online agenda zijn indicatief. Afhankelijk van je haar en wensen kan een behandeling langer duren. We nemen voor iedereen de tijd, maar het blijft mensenwerk. Daardoor kan een afspraak soms uitlopen. We proberen je daar zo mogelijk over te informeren, maar dit lukt niet altijd.


Prijsopgave
Wij werken met vanafprijzen. Als er extra tijd of producten nodig zijn, bespreken we dit altijd vooraf met je. Zo weet je waar je aan toe bent en komt niemand voor verrassingen te staan.


Garantie 
Niet tevreden over je kleur of kapsel? Laat het ons binnen 14 dagen weten. We plannen dan graag een kosteloze serviceafspraak om het naar wens te maken.

Let op:
• Kleurgarantie geldt alleen als je onze geadviseerde producten gebruikt.
• Garantie geldt niet bij een verandering van wens of kleurkeuze.


Kleding & persoonlijke spullen
Draag geen kostbare kleding tijdens je behandeling. Ondanks onze zorgvuldigheid is dat altijd op eigen risico. Green and Gorgeous is niet aansprakelijk voor schade aan kleding of verlies van persoonlijke eigendommen.


Dankjewel voor je begrip en medewerking – zo zorgen we samen voor een fijne sfeer waarin iedereen zich op zijn/haar gemak voelt.

AFSPRAAK MAKEN

Lukt het niet via je telefoon? Kopieer dan de vragen uit de lijst en mail je antwoorden, samen met de foto's, naar ons: info@greenandgorgeous.nl

Vragenlijst invullen